Velg seksjon Forside
Redaktør: Anne Britt V Gjedrem
Gå til Its Learning
Værvarsel fra yr.no, levert av NRK og Meteorologisk institutt
Oversett siden til et annet språk
Translate page to another language
Traducir la página a otro idioma
Mot sommer

Glimt fra de siste ukene før sommerferien

#  21.mai var vi på flott pinsetreff ved Vigmostad kirke med Elisabeth Fladstad og Monica de Klerk fra menighetskontoret.

#  Frisbeegolf med Rick Mejer: I vinter gikk skolen til innkjøp av litt frisbeegolfutstyr. 4.juni var vi så heldige å få besøk av Rick Mejer fra Frisbee Sør (og far til en elev ved skolen). Han hadde et flott lynkurs med alle elevene og noen heldige ansatte. Dette var gøy og lærerikt for store og små.

#  Ordfører Even Sagebakken skapte leseglede på skolen 14. juni, da han hadde høytlesing for elevene. Vi fikk også besøk av Signe Marie Rølland fra Lindesnes avis som skrev en fin reportasje.

#  Glimt fra skolegården: Årets nyheter frisbeegolf, hoppestokker og spillet Otrio/tre på rad har vært veldig populære i vår.

Main Image
Bilde 1 av 21